2011. január 23., vasárnap

2.feji..D:

Paul felhúzott  a homokból én pedig leporoltam a ruhámat. összeszedtem a cuccaimat és vissza indultunk a házhoz. az egész utat végig röhögtük. nagyon megkedveltem Pault olyan volt mint egy Jared2. imádni való sosem tudja hol a határ a hülyeségben pont olyan mint én. amikor beértünk a házba még midig kacagva meglepődés várt. ismeretlen srácok ültek az asztalnál. volt aki nagyon ismerős volt. a szélén ült és engem bámult.
-Jenny?-kérdezte.
-Embry?-sipítottam és a nyakába ugrottam
-szia csajszi. istenem annyira hiányoztál.-miután elmentem innen rá két évre újra nagyon jó barátok lettünk.
-te is nekem. sziasztok-intettem a fiúknak.
-srácok ő itt a csajom-rángatott magához Embry ekkor betoppant Paul aki magához rántot közbe pedig ezt kiabálta
-ő az én feleségem szóval szálljál le róla de rögtön.
-hé ő az én húgom nem szét szedni. apám még látni akarja.-kuncogta Jared
-bármennyire nem jött ki értem
-miért nem szótál?-vont kérdőre Embry
-le voltam merülve.
-na jó bemutatom Jenny-t a húgomat Embry csaját és Paul feleségét. még valakinek másmilyen kapcsolata nincsen vele? akkor jó.-ült vissza  helyére.
-ő itt Sam,Seth és Collin-mutatott végig a "férjem" mindenkin.
-sziasztok. ha nem bánjátok én felfelé veszem az irányt. apu ha keres akkor mond meg neki hogy fent vagyok-válaszként csak biccentett. fölmentem a szobámba és bekapcsoltam a lap topomat. valaki beött a szobába.
-szia-suttogta Paul-mit csinálsz?
-Facebook.-válaszoltam unott hangon kicsit el voltam fáradva.
-zavarok?-kérdezte és éppen fel akart állni.
-nne. maradj csak. nem zavarsz sőt jó hogy feljöttél.-kacsintottam rá. és felkeltem, hogy kivegyem a rajzaimat. -mondtad hogy szeretnéd látni, hogy miket alkotok.-vettem ki a mappát és a srác felé nyújtottam.
-ezek gyönyörűek.-nyögte hatalmas csönd után-mese szép. nagyon ügyes vagy. megtartalak-nyomott egy puszit az arcomra
-milyen megtisztelő.-nevettem és ledőltem az ágyra.
-miért jöttél fel?
-nem akartam lent zavarni-motyogtam
-de buta vagy.-dőlt felém.-nem zavarsz Embry nagyon is zavarta, hogy felszaladtál.
-sajnálom. nem volt kedvem lent maradni.-ekkor farkas vonítás hallatszott


-nekem mennem kell sajnálom-adott egy puszit az arcomra-szép álmokat
-köszi neked is.-kicsit furcsa volt hogy csak úgy elviharzott de mind egy. elmentem fürdeni. majd vissza feküdtem az ágyba és bekapcsoltam a Tv-t. valaki bejött megint a szobába. apu volt az.-szia apa.-ültem fel. és megöleltem
-szia kicsim. milyen volt az út?-nevette tudtam hogy csak egy jót akar nevetni.- Jared mindent elmondott.
-gonosz vagy ugye tudod..
-ki ment a fejemből.
-nem baj.
-megyek aludni ha nem baj.-puszilta meg a homlokomat. és kiment a szobából. nem sokat beszél apu ezt már megszoktam. betakaróztam és kikapcsoltam a tv-t és elaludtam. reggel az eső kopogására ébredtem. milyen jó nekem, hogy nyári szünetbe is szakad az eső.

3 megjegyzés:

  1. xD
    király lett!
    Embry csaja és Paul felesége!!!XD
    imádtam!Siess a kövivel!
    pusssza
    *baba*

    VálaszTörlés
  2. embry csaja, paul felesége, jared húga... hát ez nagy volt.
    szupii lett. a képeket honnan szedted? vagy te csin? ha te csin, és dobok (képzeletben) egy hátast!!!
    imáttam.puszillak.szeretlek.siess.
    DorCsáád♥

    VálaszTörlés
  3. Hát ez...annyit nevettem hogy az már kegyetlen! Embry csaja, Paul felesége és Jared huga :D
    Öcsém szegény csaj :DD
    Nagyon jó lett!
    Váram a kövit!
    Puszi
    UI: bocsi hogy késtem a komival :(

    VálaszTörlés