2011. január 23., vasárnap

itt az elő fejezet..:D

a bátyám az ágyában horpasztott. elkezdtem dörömbölni az erkélyajtón. jó áttudtam volna menni az én szobámba de tuti zárva volt. tovább dörömböltem és most már kezdtem kiabálni is. tuti hogy megfáztam......szakad ez az idióta eső ilyen nincs! végre elkezdett forgolódni, nem is tudnám felhívni mert lemerültem. felkelt az ágyról és kinyitotta az erkélyajtót, de csukva volt a szeme.
-ha betörő vagy takarodj innen. -morogta
-gyere közelebb-húztam oda-TE VADBAROM A HÚGOD VAGYOK!!!!!!-kiabáltam a fülébe mitől ő ijedtében hátra ugrott és a seggére esett.
-kurva életbe hogy kerülsz te fel az erkélyre?
-talán azért de nem biztos,mert az én bátyám és a kedves apám nem jött k értem a reptérre. azután pedig 3órát utaztam mire ideértem és pedig amikor becsöngetek ki jön ki??? SENKI!!! miért apám a munkahelyén van a bátyám pedig fent mereszti a seggét és ezt onnan tudom mert föl kellett másznom az erkélyre!!-világosítottam fel a bátyámat
-bocsi teljesen kiment a fejemből. nem aludtam semmit sem apu korán elment itthonról..-dörzsölte a szemét álmoskásan.-gyere ide húgiii-állt fel és kitárta a karjait. én pedig belevetettem magamat megpörgetett maga körül, majd letett-hiányoztál
-te is nekem. na de én megyek hogy bepakoljak a szobába és átvegyek valami tiszta ruhát-mutattam a vizes ruhámra. felkaptam a táskámat és egyenesen a szoba felé vettem az irányt. pontosan ugyanolyan volt mint a múltkor. szép barackszínű szobám ami tele volt a régebbi kupákkal, díjakkal. kivettem a bőröndömből egy rövidnadrágot és egy toppot és bementem a fürdőszobámba. igen hál istennek itt van saját fürdő. gyorsan rendbe szedtem magamat és kipakoltam a ruhákat és a különböző cuccokat. a rajzdolgaimat betettem a kis szekrénybe. ekkor megkordult a hasam.gyorsan bedugtam a telefonomat tölteni és már lefelé vettem az irányt, hogy csináljak ár szendvicset. evés közben eldöntöttem, hogy evés után lemegyek a partra. hagytam egy papírkát a tesómnak és már a part felé vettem az irányt. még előtte felkaptam a rajz cuccomat. imádtam rajzolgatni. leültem az első kőre bedugtam a fülembe a fülhallgatót és elkezdtem rajzolni a tengert és a tengerpartot. amikor valaki megkocogtatta a vállamat. hátrafordultam és szembe találtam magamat Paul meglepett arcával. sokszor láttam és beszéltem vele amikor sikerült végre Jareddel beszélni sykepon és akkor midnig ott voltak.
-szia te itt?
-hát senki sem emlékszik hogy visszaköltözök??-kérdeztem kicsit mérgesen de mégis viccelődve
-nem jöttek ki érted mi?-kérdezte kuncogva
-nem-sóhajtottam-de min egy legalább 3 órát utazhattam a hülye buszon, azután pedig 15 percet vártam a szakadó esőben és miután felmásztam az erkélyre és 5 percen keresztül dörömböltem az ajtón még akkor sem jött ki senki.-mondtam neki és a végére be iktattam egy bájos mosolyt. Paul pedig felnevetett.
-ez is csak a Costa család lehet.-kacagta.-és mi van veled? milyen volt kint Párizsban a szerelem városában-sóhajtott drámaian és eldőlt színpadiasan a kövön.
-hülye vagy ugye tudod. de ezt már megmutattad. hát semmi valami baromi szar a francia emberek oylan büdösek mint a fene és most nem viccelek. nem fürdenek csak a büdösebbnél büdösebb parfümöket fújják magukra. -fintorogtam.-anyu 3 ment férjhez én pedig mindig a kollégiumokat róttam. és ezt meguntam és ezért jöttem vissza ide.
-nem is miattam?-kérdezte szomorúan.
-de csak is miattad egyetlen szerelmem akiért feladnám az egész életemet ugye lehetek a felséged?-ugrottam fel a kőröl és térdre borultam mire Paul is ugyan ezt tette
-igen. igen és IGEN!!! Mrs.Ryan mikor csináljuk meg az első gyerekünket.-kacsintott rám és én nem bírtam tovább nevetés nélkül kacagva terültem el a homokba.mire a fülhallgató kiesett a telefonomból amiből a szám hangosan szólni kezdett. épp az a mappa ment amiket akkor szoktam hallgatni amikor rajzolok ilyen például Sara Bareilles-love songja is.nem volt kedvem föl állni és kikapcsolni a zenét de helyette Paul megtette és elindított valamit. rögtön fel ismertem.-emlékszel ezt hallgattuk a múltkor?-kuncogta és a képernyőre mutatott amin a Papa Roach -to be loved című számának a szövege látszott.

2 megjegyzés:

  1. Jajj ez király lett!
    Annyira imádom Pault, meg Jaredet!^^ De természetesen Jake viszi a pálmát (L)
    Annyira ügyes vaagy! :)
    Siess!
    Puszi
    Dóri

    VálaszTörlés
  2. 3 három idióta vadbarom(L)(L)(L)
    köszönöm szépen:$
    sietek sietek..:D

    VálaszTörlés