2011. január 23., vasárnap

első bejegyzés s a bevezető...*.*

 ÚJ BLOG ÚJ KEZDET!!!!


-Jenny!-visította Oliver  a nevelő apám.-indulunk!-utoljára körbenéztem a La Pushi házunkban és leindultam a lépcsőn. kint csak Jacob volt. Embry meg volt rám sértődve........ megöleltem szinte ő volt az egyetlen barátom. nagyon szerettem.
-vigyázz magadra jó?-kötötte a lelkemre. én pedig csak bólogattam és felkaptam a táskámat amiben az mp4-em volt és a rajz cuccaim. beültem a kocsiba még intettem egyet Jakenek ő pedig vissza és elhagytuk a házunkat benne apuval.


6 év múlva:

eltelt hat év és  ugyan itt állok ahol 6évvel ezelőtt csak most csurom vizesen. mert a jó édes apám elfelejtett értem jönni. nincs itthon senki még az is jó lenne ha a kedves bátyám legalább itthon meresztené a seggét, de még az sem. körbejártam a házat és feldobtam nagy nehezen a táskámat az erkélyre. majd utána másztam és amikor felsikerült tápászkodni akkor meg láttam, hogy...........

3 megjegyzés:

  1. hogy,hogy,hogy??? mit látott??
    Selena Gomez? szép... nem hittem, h őt választod, de jó.
    "a kedves bátyám legalább itthon meresztené a seggét" - hát ez nagy voltxD
    siess!!!!!♥♥♥
    Pisszantalak,DorCsád

    VálaszTörlés
  2. majd meglátod hogy mit látott..D: xD
    teszett mi..:Dnem gondolkodtam sokat a seggesen..dXD

    VálaszTörlés
  3. hát.... már megint egy új blog?? !!
    de nagyon izgi lesz..
    siess az elsővel!!!
    puszii,Ernus :D

    VálaszTörlés