2011. január 26., szerda

3.fejezet..D:*.*.

valaki lent beszélgetett. lecsoszogtam a lépcsőn lent pedig Jared és a fiúk beszélgettek. elég jól nézhettem ki a toppomban és az eléggé rövid nadrágomban, mert Paul füttyentett egyet mire Jaredtől egy tockost kapott.
-most miért? örülj, hogy ilyen sexi húgod van..-érvelt Paul és amikor elmentem a narancslével a kezembe rácsapott a fenekemre amitől én ráöntöttem a fejére a narancs színű gyümölcs italt. mindenki szakadt a röhögéstől, én pedig letettem a poharat a srác elé és kimentem a verandára. egy srác közeledett kezében a pólójával. rajta sem volt felső ahogy a többi srácnak sem volt. és meg kell mondani elég jól néztek ki egytől egyig.
-hello itthon van Jared?-kérdezte kicsit unottan.
-igen miért kikeresi?
-egy srác nem mindegy a kis hogy fogalmazzak éjjeli barátnőjének?-köpte oda flegmán
-nem vagyok.......-nem tudtam befejezni mert Paul közbe lépett.
-áhh hello haver. gyere.-föltrappolt a lépcsőn a vállunk összeért és meglökött.
-hülye fasz.-morogtam és felvettem a verandán talált régi cipőmet és elkezdtem mászkálni a ház körül.
-Jenny!!-kiabálta valaki a nevemet.
-igen itt vagyok hátul!-ki volt az hát nem Paul?!-mit szeretnél?
-Jared keres, valaki hívott titeket és nem érte Jared. asszem Jason hívott csak a bátyád a franciát nem érti.-mosolygott kedvesen.bementünk a házba és átvettem tőle a telefon kagylót. annyira gyorsan és hadarva beszélt a nagyobbik bátyám, hogy alig értettem. miután letettem Jared várta,hogy miért hívott a bátyánk.
- azt akarta, hogy mikor jöhet ide mert nem viseli el anyut meg a hapekját - fintorogtam és egy pillantást sem vetettem a srácra aki bunkón viselkedett velem.
-Jen ő itt.....-mutatta vagyis akarta bemutatni a srácot de valaki megint közbe vágott. az pedig apu volt. ő is valamit hadovált arról, hogy meddig lesz ma a munkahelyén és hogy ma nem jön haza hanem bent alszik és miénk  a ház. és ha akarjuk akkor rendezhetünk bulit. ebből a szempontból sokkal jobb volt anyunál. már el is tűnt a  fiúk is így egyedül maradtam. felbaktattam a szobába  és kivettem a cuccaimat hogy a partra menjek. felvettem egy gatyát és egy kockás inget és már indultam is kifelé. már nem is esett az első. egész délután kint voltam, este Jared jelent meg egy üveg pezsgővel és pálinkával a kezében.-húgi jössz?
-kik lesznek?
-sokan. a srácok a suliból csajok.
a seggfej srác akire később ráismerek
-jó tisztázzunk valamit a szobám tabu!-kuncogtam és leszálltam a kőröl. a házba már nagyban folyt a pakolászás és a rendezgetés, a seggfej srác is ott volt. semmi kedvem nem volt len maradni.úgy 11 felé hallottam hogy egyre jobban megtelik ház. a zene már el is indult. lebattyogtam a lépcsőn és láttam hogy elég sok ember már a nappaliban volt. leültem az egyik bár székre valaki már mellettem ült. amikor rá néztem tudtam ki az az a seggfej srác.....
-figyelj....-szólt hozzám- nem akartam bunkó lenni veled. Jacob Black.-nyújtotta a kezét.
-Jacob??? te vagy az?
-igen ki lennék?
-nem tudod ki vagyok- még mindig értetlen fejet vágott-Jenny vagyok. tudod Jared húga-szinte hallani lehetett ahogy leesik neki.
-Jenny?-én pedig csak nagyba bólogattam mire ő fölkapott.-istenem de meg nőttél! mikor jöttél? várj! először is bocsánat amiért azt hittem  rád hogy......
-hogy egy kurva vagyok-hajtottam le a fejemet miután letett a földre.
-öhm igen-vakarta meg a tarkóját zavartan-csak azért mondtam mert annyira megváltoztál. már nem a kis 10 éves lány vagy aki elment és itt hagyott és nem beszélt velem. nem teljesen átváltoztál...nőttél változtál.....és...csinos lettél-pironkodott és végig mért. mire én is rózsaszínes színt öltöttem.
-köszönöm..de te is változtál-krákogtam egyet.-jó értelemben határozottan jó értelemben. tuti, hogy a suliban te vagy a csajok kedvence-kacsintottam rá. Jacob annyira jól nézett ki rövid haja a zselétől az ég felé állt. izmos kigyúrt teste volt, mint itt minden fiúnak. a fehér rövid ujjú feszült izmos mellkasán. nem csodálom ha a lányok a suliban nyálcsorgatva nézik ahogy végig megy a folyosón...........megráztam a fejemet, hogy kitisztuljon. Jake még mindig vigyorgott azokkal a gyönyörű reklámba illő fogsorával.-mondták már neked, hogy menj el reklámba?
-nem-nevetett-ki jössz?-intett a fejével az ajtó felé
-persze-indultam el. kiültünk a verandára ahol így is voltak egy páran de azok már segg részegen terültek el. átlépkedtünk felettük és leültünk a lépcsőre. -és hogy vagy?
-meg vagyok...köszönöm.... és te? vagyis ti?
-mi is meg vagyunk.....
-Jason?
-éli a kis sztár életét-fintorogtam. igen a bátyám Jason egy sztár ... egy film sztár aki énekes is.. nem vagyok rá féltékeny de otthagyott az iszákos anyámmal és az ő strici pasijával...
-anyud miatt vagy rá haragos...vagy, hogy fogalmazzak......-sütötte le a szemét
-igen...-sóhajtottam közben egy nagyot- lemegyünk a partra..egyre több lesz itt a...
-a holt részeg ember?
-pontosan.-kuncogtam és lementünk a partra. lerúgtam a cipőmet és belegázoltam a vízbe......
-kezd hideg lenni-kiabálta a partról.
-szerinted zavar?-kérdeztem és tovább mentem a vízbe amikor már majdnem a gatyám is vizes lett volna megfordultam és intettem Jakenek, hogy jöjjön be ő is. de ő csak rázta a fejét.-gyere már!!! nah! kérlek-néztem rá boci szemekkel mire ő elindult a víz felé. de a bokáig álló vízben meg állt.
-inkább nem....gyere ki a vízből. nagyon hideg van. -parancsolgatott
-mióta lettél ilyen.... fapofájú....-nevettem fel.-úgy állsz ott mint egy beállt........-kezdtem el kiabálni -fadarab-suttogtam a fülébe.mire ő benyúlt a térdem alá és fejjel lefelé fordított. a pólóm meg a nyakamba ment majdnem.-Jacob tegyél le-sipákoltam. nem engedett le akkor sem csak megfordított és csak arra a pillanatra, hogy a vállába csapjon mint egy sózsákot.-Jake tegyél le!!!!! vagy rábaszok a seggedre egy nagyot!-fenyegetőztem. de ő tovább sem tett le elindult velem mire én a tenyeremmel rá csaptam egyet az izmos fenekére. akkorát ugrott, hogy kibillentem a vállából de egy ügyes bukfenccel seggre ültem.
-mit csináltál? te hülye- mondta amikor mellém ért és felhúzott.
-én mondtam-rántottam fel a vállamat és elkezdtem futni a parton. amikor valaki megfogta a derekamat és beleesett a vízbe velem együtt. köhögve próbáltam levegőt venni és eltüntetni a vizet a tüdőmből......-te vadbarom....-köhögtem
-bocs nem akartál meg állni-nevette Jake
-kac kac kukac-álltam fel a vizes ruháimmal együtt. most éreztem, hogy rohadt hideg van. vacogó foggal néztem ahogy föl áll Jake
-Jézusom lila a szád.....-jött oda és átölelt. valamiért tűzforró volt a teste
-Jacob!-sipákoltam-te lázas vagy!!

-nem csak te vagy hideg-magyarázta de nem hittem neki. így álltunk pár percig ami valami csodás pár perc volt amíg Jacob el nem lépett tőlem és meg nem fogta a kezemet, hogy vissza induljunk a házhoz........

2 megjegyzés:

  1. hát ez naagy! Jake fenekére én is rácsapnék♥♥
    csak így tovább csajszim.
    szeretlek!puszillak
    DorCsád♥

    VálaszTörlés
  2. Jajj igen-igen!
    Milyen jó segge lehet! :DD Na ez is nagyon jó lett!
    Siess!
    Pux
    Dóri

    VálaszTörlés