2011. február 20., vasárnap

6.fejezet

Remélem tetszeni fog és sikerült majd komikat pötyögni!!!:D

Feszültség, balhé


már sötét volt amikor beértem a házba. ledobtam a cipőmet és amikor beléptem a konyhába a hajam a hangerőtől majdnem lehullt a fejemről.
-HOL VOLTÁL?-kiáltott rám Jared
-a....aa... parton-böktem ki nagy nehezen. gondolkodnom kellet hogy mit mondjak....
-Jennifer ne hazudj!-sziszegte Jason
-nem hazudok!-biztattam őket, de tudtam hogy nem igen veszik be.
-nem tudsz hazudni!-folytatta TJ
-egyrészt mi közötök van ahhoz hogy én merre megyek?és hogy hol voltam? én tudom a választ SEMMII!-mondtam dühösen. komolyan zavart az hogy mindenbe bele kell kötni.
-mi ez a civakodás?-jött be apu a laptopjával és az aktatáskájával a kezében.
-ne engem kérdezz a kicsi lányodat-morogta Jared és vissza ült.
-min veszekedtek?-nézett rám majd a két bátyámra felváltva-Jenny te elmondod?
-nem mind egy?!-válaszoltam flegmán
-Jennifer! vegyél vissza!-szólt Jason
-Jason te is fogd be inkább a szádat mert neked is vannak dolgaid amit nem teszel ki az ablakba még sem kürtölöm szét!-szólt rá szigorúan apu-szóval?
-a kicsi lányod kint volt az éjszaka közepén z erdőben! és ő is tudja hogy furcsa dolgok vannak erre felé főleg este-morogta Jared
-és te azt honnan tudod, hogy pont ott voltam?-vágtam vissza
-mert....öhm-makogott és ránézett a másik testvéremre majd a fiúkra
-látom Jared ennyi vagy inkább akkor fognád be a szádat-mondtam és felfelé vettem az irányt.

Jared szemszög

nem akartam veszekedni vele mert imádom! de a húgom megszeretném védeni. jó lehet hogy nem kellet volna leordítanom a fejét amikor kijött de akkor is! azok a vérszívók kiszámíthatatlanok. jó lehet hogy Jasonnal bővültünk meg TJ-vel de ez még nem ok arra hogy ő egyedül flangáljon az erdőben. főleg az a kis incidens Jacob és Sam között még inkább csak nyomott a falka hangulatán.
-mi volt ez a cirkusz. Jared miért kezdted el a veszekedést? az sem baj ha nem te kezdted csak mond el!-kérlelt apám. én pedig egy mély levegő után föl emeltem a fejemet és belenéztem apám sötét szemeibe.
-Jenny utánunk jött az erdőbe. Sam elakarta üldözni de Jacob megvédte. és Sam nekiugrott Jacobnak....-haraptam el a mondat végét.
-és most hol van?-tudakolta apám
-otthon.-válaszoltam egyszerűen s tovább néztem a zöldes árnyalatú asztallapot.

Jenny szemszög

annyira mérges vagyok!!!!! de hogyha a farkasokra gondolok lenyugszok de akkor is ÁÁÁÁHHHH!!!! leültem az ágyhoz és bekapcsoltam a gépemet. egyszer csak a telefonom elkezdett zümmögni majd beindult rajta willow smith- whip my hair c. dala. fölkaptam a telefont az éjjeli szekrényről. Jacob neve villódzott a képernyőn.
-szia-rikkantottam bele. minden haragom elszállt, mintha elvágták volna.
-szia-hallottam a hangján hogy mosolyog- Jared megtalált?
-megtalált-e? majdnem kiordította a hajamat a fejemből.-kuncogott rajtam egy jót- Black ne nevess!-morogtam
-óóóó-óóó na mi van a kis Costa bevadult?-kacagat a telefonba
-kapjad be Jake!
-mit?
- a sajátodat-szócsatáztam vele
-hát azt nem érem el...
-el töröm a lengőbordádat és máris letudod!
-gyere akkor!-folyatta
-nem lehet ......Jared
-akkor én megyek!-kiáltott fel
-te hülye vagy!!!
-meg lehet de oda megyek!-csapta le a telefont én pedig kukán ültem az ágyamon nem tudom meddig de egyszer csak egy sötét árny jelent meg az ablakomnál. ijedtembe fölsikítottam de csak egy rövid ideig mert befogta az alak a számat és rám vigyorgott fehér fogsorával.-hellóka kislány.....

2 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
    Jacob! Jacob! Jacob! Annyira imádom! Hát tlnyleg nem kellett volna ennyire nekiugrani szegény csajnak, de megértem Jaredet! Olyan édi, ahogy aggódik a hugáért :)
    Nagyon várom a kövit!
    Puszi
    Dóri

    VálaszTörlés
  2. ÍÍÍÍÍÍÍ
    Úgy imádom Jacobot. az éjj közepén is telefonál és átjön... imádom♥
    hát kicsit bepipultam a tesókra. minek kell ordibálni szegény csajjal?? úgy még feltünőbb az egész!
    várom a kövit♥
    Puszillak manókám.
    DorCsáád

    VálaszTörlés