2011. április 20., szerda

9.fejezet

Sziasztok! itt van a friss! és tudom, hogy régen hoztam már, de mivel itt van a szünet ezért most volt időm írni.
 a fejezetben van francia szöveg annak a jelentését alul találjátok meg!!!
Szívzűrök és más egyéb problémák......
Ezek után nem beszéltünk sokat. valaki kopogott úgy hét felé. kinyitottam és TJ állt ott.
-szia-köszöntem meglepetten.
-gáz van otthon.
-mi?-lépődtem meg még jobban
- anyád hazajött
-m...mi? hogyan? miért?
-senki sem tudja hogy mit vagy kit keres.
-pascal is ott van? a benga nagy kétajtós szekrénye...-anyunak az elvileges barátja vagy élettársa igazság szerint nem tudom....
-őőőő ja.
-bántott már valakit?-ettől féltem a legjobban. a pasi idegbeteg elmebajos és ha valaki leüt, hát az egy ideig tuti nem hagyja el a kórházat.
-szerintem hamarosan az apádat fogja leütni.
-pillanat-szaladtam be a fürdőbe magamra kapkodtam a vizes ruháimat és kifelé kezdtem szaladni, de Jake utamat állta.
-hova mész?
-haza
-miért? -szaladt fel a szemöldöke
-anyám ide jött a barátjával és szerintem ha nem megyek haza apa ketté lesz törve Pascal keze alatt mint valami ropi.-indultam el újra, de ő elkapta a csuklómat és maga felé fordított.
-menjek veled?-kérdezte aggódó szemekkel vizslatva az arcomat.
-nem muszáj.-vettem le a kezét a csuklómról
-megyek azért.-jött utánam, de már TJ eltűnt. amikor kiértünk Jake elkezdett húzni a garázsuk felé.-nyugi csak motorral megyünk, mert úgy gyorsabb.- kinyitotta a garázs ajtaját és ott állt bent egy aprilla rs 50.-es motor. amit már régóta szerettem volna.
-azt a rohadt....-hápogtam-mióta?
-úgy 2 éve.
-rohadt jó! ez minek- mutattam a bukósisakra amit felém nyújtogatott.
-vedd fel!-utasított de én továbbra is próbáltam eltolni a sisakot.
-nem kell
-de-nézett rám csúnyán mire én csak durcásan a fejembe nyomtam a sisakot.-hmmm csinos!-pózoltam a sisakkal a fejemen, mire ő csábosan elvigyorodott azzal az édes kis féloldalas mosolyával. a térdem pedig megremegett, a gyomromban száz és száz méhecske röpdösött. a szívem úgy dübörgött mint valami maraton futóé.- gyere csini!- fogta meg a kezemet és húzott a motoroz. óvatosan végig húztam az ujjaimat óvatosan a frissen és fényesre polírozott motoron. Jake felült rá és utána én is. berúgta a motort ami föl dübörgött majd halkan elkezdett dorombolni.- kapaszkodj!-figyelmeztetett majd a dereka köré fontam a kezemet. talán egy csöppnyit megremegett. éreztem a kezem alatt a kockáit amiből volt elég, ahhoz hogy egy korunkbeli srác irigykedne. szélsebesen vágtunk neki az útnak. a fák zöld masszává váltak és folytak el mellettünk.  a szél süvített a fülünkbe. Jake hátra pillantott és dobott még egy térmegremegtető mosolyt, azt hittem hogy leesek a motorról. csikorgó fékekkel álltunk meg a házunk előtt, lassan eleresztetem Jake csípőjét és a combjaira tettem a kezeimet.-tetszett?
-nagyon jó volt! ilyenre el kell vinned többször!
-megígérem!-levettem a kezemet a lábáról és hagytam hogy leszálljon a motorról, majd levettem a bukósisakomat.-hmmm jó a hajad, olyan erotikus.-kuncogta vigyorogva.mire én csak megráztam a fejemet.- ezt vegyük ki innen.-söpörte el a szememből a hajamat. majd lecsúsztatta a kezét a nyakamon. a szívem megint elkezdett vágtatni a pulzusom az egekbe szökött, a gyomromba a kis méhek és a hangyák eszeveszett ütembe mozogtam össze-vissza. egyre közelebb araszolt az ő ajka az enyémhez amikor hatalmas csörömpölés hallatára leugrottam a motorról és a ház felé vettem az irányt. feltéptem az ajtót nyomomba Jakkel berontottuk a konyhába ahol anyu kétajtós szekrénye tornyosult a bátyáim felé.
-Laissez-les tranquilles, vous êtes armoirehaute!*- mondta neki határozottan franciául, közben pedig püföltem a hátát és próbáltam lerángatni a testvéreimről. ő pedig megfordult és csapásra készülve fölemelte öklét és próbált megütni, de a terve kudarcba fullad. egy kéz átnyúlt a vállam fölött és megállította a hatalmas ütésre készülő öklöt. Jacob kezének szorítása alatt Pascal ökle recsegve, ropogva adta meg magát.-Jake elég lesz!-nyúltam hátra a kezemmel és megfogtam az ő szabad kezét. elengedte Pascal öklét és közelebb lépett hozzám és össze kulcsolta az ujjainkat.-Que voulez-vous?*-fordultam anyám felé.
-vissza viszlek titeket.- felelete
-a bíróság aput jelölte ki gyámként! és mivel Jason és Jared is betöltötte a 18-at, és majd én is három nap múlva így lehet jogom arról, hogy kinél akarok maradni. ja és azt ne felejtsük ki hogy amint a 14-ik életévemet betöltött olyan jogim lesznek ami felér azzal, hogy eldöntsem hogy kinél szeretnék maradni, amit a bíróság figyelembe vesz! tehát, ezzel haza is mehetsz!-világosítottam fel anyám platina szőke és agyonivott fejét.
-Votre père est bien formés dans les droits-köpte oda
-au moins il m'a appris quelque chose!* ja és ne felejtsem el az ajtót csukd be magad után, vagy a huzat csapja be!-sziszegtem anyám képébe, aki fújtatott egyet majd eltűnt. - jól vagytok?-fordultam a családom felé.
-persze-válaszolták a bent tartott levegőt kiengedve.
-te?- fordultam hátra de nem volt ott Jake.-Jake! Jacob! merre vagy?
-itt kint!-felelte háttal nekem. valami ropogott a keze alatt.
-minden rendben?- mentem le a lépcsőn, hogy megnézem mi a baj. de ő makacsan elfordult.
-ja- végre sikerült beszorítani a motorhoz. így láthattam hogy az orrát fogja.
-ugye nem? nem tört el? -kérdeztem aggódó hangon.
-nem
-Jake ne hazudj!-mordultam rá.-Pascal volt?
-mind egy. -vágta rá és elengedte az orrát. és megfogta a kezemet. de én kihúztam az övéből, ennyivel nem ússza meg.
Jake motorja
-nem! nem az!-csattantam föl- ha egy ujjal is bántott, már is föl lehet jelenteni.
-de nem kell. meg fog gyógyulni.
-de...-erre ő befogta a szám a kezével és az ő szája elé is oda tette az ujját csendre intve engem.
-csssss-vette le a kezét a számról és nyomott egy puszit egészen közel a számhoz.-honnan tudsz te ennyit a jogokról
-apu megtanított ügyvédi pályafutása alatt egy két dologra.- mosolyogtam aranyosan rá.

KOMIIIITTTTT!!!!!!!!!!!

jelentések:

Laissez-les tranquilles, vous êtes armoirehaute!= Hagyd őket békén, te hatalmas szekrény!
Que voulez-vous?=mit akarsz?
Votre père est bien formés dans les droits= az apád jól megtanította neked ezeket.

au moins il m'a appris quelque chose!= legalább ő tanított nekem valamti!

1 megjegyzés:

  1. Szia édesem!
    háát.. itt nagyon alakul valamicske ♥
    az a szekrény.. hát azon meg röhögtem xĐ
    puszillak milliószor, imádtam, de ezt nagyon jól tudod...
    DorCsád

    VálaszTörlés