2011. június 27., hétfő

13.fejezet

Jenny szemszög:

Jacobbal tanulás után bekapcsoltuk a tv-t. kapcsolgattunk a csatornák között, amikor megakadta a szemünk az HBO-n amikor megláttuk hogy mi megy a tv-ben, egymásra vigyorogtunk, majd följebb hangosítottam a tv-t. És belefészkeltem magamat az ágyba kényelmesen. Jacob mellkasán volt a fejem, míg ő a kezével átölelt, és úgy néztük a Herkulest.
-         Emlékszel? Rongyosra néztünk ezt a mesét…- emeltem föl a fejemet és ránéztem.
-         Tökéletesen! Még mindig meg van a kazetta?
-         Te hülye vagy? Kidobnám szerinted az emlékemet? Még persze hogy megvan! Lent őrizgetem a vitrinbe.- kuncogtam mire Jake öblösen fölnevetett.- hallod Csöpi? – kérdezte mire én csak hümmögtem egyet, hogy folytassa. – este még visszajövök, jó?- ült fel.
-         Miért?- vettem elő a kiskutya szemeket, amitől tudtam, hogy megpuhul.
-         Sam miatt..- morogta, majd fölkapta a pulcsiját meg a tan cuccait- sajnálom. Ígérem, sietek!- hajolt le majd nyomott egy puszit a homlokomra én pedig a nyaka köré fontam a karomat. – Ha nem engedsz, később érek vissza!- nevette, majd nyomott még egy puszit az arcomra én is az övére majd elhagyta a szobámat. Szomorú voltam, amiért elment, de így legalább tudok, dolgozni a születésnapi ajándékán, ugyanis Jacobnak holnap lesz a18. születés napja! Próbáltam valami frappánssal elő állni, hogy azért még is csak emlékezzen a születés napjára, de azt nem sikerült megvalósítani. Apu pedig azt mondta, hogy most inkább majd később szervezzek neki valami bulit, mert nem érnek rá.  Na hát ebből már sejtettem valamit, mert egyre több chips, nasi, pia gyűlt össze a házba, majd szépen elfolydogált, úgy, hogy Jared és a fiúk fölkapták és vitték is át Emilyhez, ahol ugyan csak nem fogyott a kaja, csak készült. Ez roppant gyanús volt de rájuk hagytam. Jakkel poénkodtunk azon, hogy csak nem szerveznek nekünk semmit, de ki tudja…. Csöndesen ültem az író asztalomnál és rajzolgattam. Amint készen lettem a rajzzal, gyorsan lefixáltam, majd már be is csomagoltam. Majd becsúsztattam az egyik fiókom aljára. Gyorsan lefürödtem majd magamra, kaptam egy rövidnadrágot amiben otthon szoktam mászkálni és egy kék toppot. Lecsoszogtam a konyhába, majd készítettem magnak egy szendvicset, és levetődtem TJ mellé.
-         Na szia Jenny! Régen találkoztunk!- vigyorogta, majd vissz nézett a tv-re.
-         Ja úgy… ma.- morogtam majd újat haraptam a szendvicsemből.
-         Hajja, valaki morgós!- állapította meg Tj, majd kicsit arrébb csúszott- ugye nem rajtam akarod kitölteni?- nézett rám megjátszott ijedt tekintettel, mire én csak fújtam egyet.- emlékszem, amikor egyszer morgós voltál én meg hozzád szóltam, és nekem vágtad a hajszárítót!- röhögte.
-         Nem hozzám szóltál, hanem beszóltál! És akkor voltam össze veszve Embryvel és te meg elkezdtél piszkálni. És amúgy is megérdemelted.- mondtam majd kifelé vittem a tányéromat a konyhába, de vissza felé valaki beleütköztem.
-         Szia! – köszönt rám vigyorogva, mire én is elvigyorodtam és a nyakába vetettem magamat.
-         Szia!- mondtam, amikor letett a földre
-         Hello TJ!- köszönt be a fetrengő fiúra
-         Hello Jacob!- intett vissza. Megfogtam Jake kezét, és fölfelé kezdtem el rángatni. Ő pedig készségesen jött utánam.
-         Neki vágtad a hajszárítódat? Ez komoly?- röhögte, míg én bent voltam a fürdőmbe és a sminkemet mostam le.
-         Igen! De ne röhögj!- szóltam rá kihajolva a fürdőből hogy csúnyán ránézzek de szembe állt velem.
-         Úgy nézel ki, mint egy szaunázott mosómaci. -kuncogta mire én végig kentem az arcán a vatta pamacsot, amin rajta volt az arcomról lemosott festék. – héé!- nyúlt az arcához, és leszedte az arcáról a szemfestéket. Visszamentem a fürdőbe majd fogat mostam, míg Jake leült a székre, ami álltalába ott szokott lenni, hogy arra pakoljak.
-         Itt alszol ma?- kérdeztem a tükörbe nézve
-         Aham!- mosolyogta.
-         Adjak valamit, vagyis keressek valamit Jared szobájából.
-         Hogyha téged nem zavar akkor aludnék egy szál boxerban.- vetette felém a féloldalas mosolyát amitől majd el ájultam
-         Eng.. – krákogtam egyet, hogy rendesen tudjak beszélni- engem nem zavar…-mondtam, majd elő szedtem az ágyneműt, amibe múltkor Jake aludt. Miután sikeresen megcsináltuk az ágyat befeküdtünk majd bekapcsoltam a tv-t. úgy fél óra tv-zés után kinyomtam, mert semmi érdekfeszítő nem ment benne. Jake a hasára fordult én pedig az oldalamra. Jake kifordította oldalra a fejét hogy lásson.
-         Mi van Hercegnő?
-         Semmi érdekes. Kicsit fáradt vagyok. Sam mit akart?- kérdeztem mire elkomorult Jake arcra. Valami rosszat mondhattam?
-         Őőőő.. Jenny az az igazság, hogy én… én ezt nem mondhatom el még neked. Épp arról beszéltünk Sammel hogy mikor mondtatom el neked, és megtiltotta, még túl korai szerinte. Sajnálom. Tényleg! Mindennél jobban el szeretném neked mondani, de nem tehetem, mert…
-         Mert Sam nem engedi, értem!- mondtam unottan, majd megfordultam úgy hogy neki háttal legyek.
-         Most haragszol?- bújt hozzám közelebb párperc csönd után és átölelte a derekamat erős kezével,
-         Nem- válaszoltam haragosan. A szívem őrült tempóba vert, azért mert Jake ilyen közel jött hozzám…
-         Tudom, hogy valami bajod van Jenny.- a lehelete a nyakamat cirógatta, majd miután nem válaszoltam csak durcásan bámultam előre, belepuszilt a fülembe majd leoltotta a lámpát.- azért jó éjt Jenny. -suttogta majd a kezét a derekamon hagyva aludtunk el. 

2 megjegyzés:

  1. Szia egyetlenem ♥
    hát, épp a Teenage Dream Boyce Avenue-féle változatát hallgattam, nem tudom, ismered-e, de nekem valahogy nagyon passzolt a fejihez, ami csak úgy mellékesen is megemlítve: tökéletes. a zenét meg kell hallgatnod :D
    remélem még kisül valami kettejük közt :)
    Puszil szeretettel,
    hugicád ♥

    VálaszTörlés